Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus ja toimitus

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostamiisi tuotteisiin. Tarkista aina tuotteet ja että toimitus vastaa tilausta. Sinulla on 14 päivää aikaa peruuttaa ostopäätös. Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti ja siirtämään ne toimitukseen niin pian kuin on mahdollista, yleensä 1-2 arkipäivän kuluessa.

Hyväksyt tilauksesi maksamalla tuotteen. Tämän jälkeen et voi enää muuttaa tekemääsi tilausta verkkokaupassa. Jos haluat perua tai muuttaa tilausta, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse hoitola.avenue@gmail.com

Saat hyväksymästäsi tilauksesta sähköisen kuittauksen tilauksen vastaanottamisesta. Voit tarkistaa siitä tilauksesi tiedot. Säilytä viesti mahdollista myöhempää tarvetta varten.

Maksaminen

Hoitola Avenuen verkkokaupassa voit maksaa maksukortilla. Maksuvälineeksi käyvät seuraavat maksukortit: MasterCard, Visa ja Amex.

Oikeus evätä tilaus

Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, pidätämme oikeuden kaupan perumiseen. Huomioithan, että verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu.

Tuotteen toimittaminen

Tilaamasi tuote toimitetaan valintasi mukaan maksutta postitse kirjeenä tai sähköpostin liitetiedostona (pdf). Postin välityksellä toimitettaessa lopullinen toimitusaika riippuu Postin jakeluaikataulusta ja käsittelynopeudesta. Voit myös sopia noudosta hoitolasta.

Erimielisyystilanteet

Reklamaatio tapauksissa, jos olet vastaanottanut väärän, viallisen tai rikkinäisen tuotteen, otathan yhteyttä sähköpostitse hoitola.avenue@gmail.com.

Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Selvät hintavirheet

Hoitola Avenuen verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta.

Hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Ylivoimainen este

Hoitola Avenuen verkkokauppa ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä Hoitola Avenuella että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

EHTOJEN MUUTTAMINEN

Hoitola Avenue voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi.